15 Haziran 2014 Pazar

çekiliş yapıyorum.

Sanal alemin en yalnız bloggeri benim anlaşılan. Bir yıldır buralarda tek başıma, başım önde dolaşıp duruyorum. Gelen giden oluyor. Ama bir göz atıp sessizce terk ediyorlar gene beni. Artık bu makus talihimi değiştirmek için ben de çekiliş yapmaya karar verdim.















Geçen hafta diktiğim bu bluzu hatırladınız mı? İşte bu bluzumu takipçilerimden birine hediye edeceğim. Tek şartım var. Beni de takibe alın ve n'olur şu sessizlik bozulsun. Bana yorum yazın.
Şimdiden hepinize teşekkür ederim.
Haa bir de sanal dünyada çekiliş nasıl yapılıyor? linki var mı söylerseniz mutlu olurum herkese iyi haftalar. 22 Haziran gecesi, olmadı pazartesi akşamı kurayı çekip bir iki gün içerisinde hediyeyi göndermeyi planlıyorum. Yeniden iyi haftalar dilerim.

4 yorum:

  1. adım soyadım mustafa havakara ama takıp butonu bulamadım

    YanıtlaSil
  2. çekılıs burdan yazılıyor ısımler lıstelenıp http://www.cekilisyap.com/hizli-cekilis kazanırsam eğer maılımden haber verırsenız sevınırım mustafa.4375@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben takip butonu oluşturmaya çalıştım inşallah olmuştur. Çekiliş için verdiğiniz link için de teşekkür ederim

      Sil

Ne düşündüğünüz önemli