3 Eylül 2013 Salı

kahverengi pantalonum

Burada gri pantalonumu görmeyi umuyorsanız yanıldınız. Çünkü kumaşı hiç ettim. Diktim söktüm, diktim söktü. sonunda sıkıldım. Belki de patron hatalıydı. Ya da keserken ben yanlışlık yaptım. Ama bir pantalon dikmeyi kafama koymuşum ya ikinci kurban olarak bu kahverengi kumaşı seçtim.



Kumaşım çok kaliteliymiş. Dikerken anladım. Yumuşacık, dikerken de makinam bile beğendiğini söyledi bana. Bozmamak için patronu daha dikkatli çıkardım bu sefer. Model de güzeldi ya, bu sefer içimde bir heves bir sabırsızlık :))

Patronu en ufak çizgisine kadar kopyaladığım gibi, bu sefer yanlış kesmeyeyim diye dikiş payını da ekleyerek hazırladım.



Paçaları düzgün dursun diye dikiş teknikleri kitabındaki gibi boyumu aşan kısmını diz bölümünden çıkarıp alt ve üst parçalarını birbirine iğneledim. Bu şekilde kumaşa iplik boyuna da dikkat ederk yerleştirdim. Bismillah çekip bir de makasa tükürüp kumaşa vurdum.  Kesme işi bitene kadar kalbimin çırpınışları kulaklarımda zonklamalara dönüşüyordu. :))
Ve nihayet kestim, hiç denemeden diktim. Pazar sabahına kadar hep bir endişe ve merakla didindim durdum. Sonunda bitirip ütülemek istedim. Ama resmen ellerim titredi, üstelik de yanlış ütüledim, çit ütü izi yapınca yok dedim kendi kendime denizi geçtik derede boğulmayalım. Ütücü aradım ben de pazar günü her yer kapalı. Ben de pazartesi ütületip akşama aldım veeee.....



Ütüleyenin eline sağlık bıçak gibi derler ya işte öyle olmuş.




Ben bu kadar güzel dikmiş olamam yaa... Hani bir söz varya "terzinin dikişi kötü, elbiseyi gösteren ütü" hakikaten öyle



Çok beğendim çook. iyi günlerde giyeyim inşallah:))) Ama gene mankenin üzerindeki gibi durmadı. Fiziğimiz benzemediğinden dolayıdır belki:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli