15 Temmuz 2013 Pazartesi

pijama tarzı pantolon

Hastahanede sıcaktan çok bunaldım. Eşofman altı gerçekten rahatsız edince, ben de kendime serin tutacak birşey dikeyim dedim. Ama yeni kumaş almama kararım var. Ben de elimdeki bir kumaşa kafayı taktım.

Gerçekten, kumaşı kesebilmek için önce cesaret toplamam gerekiyor. Halbuki bozsam ne olacak ama böyle yetiştirildik bizler.
Nihayet kestim yeni patron çıkarmamak için kızıma diktiğim aynı patronu kullandım.

Patronlar büyü bedendi. Ben de pay vermeden kestim. Bazı blogger arkadaşların sayfalarında, kalıbı pay vermeden kestiklerini görünce ben de deneyeyim dedim.
Sıfır pay hatta boyu için bile. Patronları aslında aynı yönde yerleştirmek lazım. Ama benim kumaşımın ne desen sorunu ne hav problemi var. Üstelik de boy kısa en dar.
Kumaşımın paçalarını dikip, iç temizliğini de yaptım. Dikiş muntazamdursun diye ütülenir ya ben de resimde güzel dursun diye ütüledim.

Sonra da paçaları içe geçirip ağ bölümünü iğneledim. Ama teyellemedim. Direkt makinede diktim. Zaten basit bişey elimde oyalanmasım dedim. Artık ince işler sıkıntı veriyor. Belki yaş belki stres. Ama eskiden ben böyle değildim.


Beline de lastiği takıp ütüledim Sonra da giyip pazara bile gittim. Çok rahat oldu. Hem de bir sürü fotoğraf ekledim bu sefer. Hakikaten zevkli bişeymiş blogger olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli